Barnvagnsutmaningen

Idag har vi lunchat på stan tillsammans med Matilda :) Det blev på ett ställe som heter Skafferiet och det kanske blir fler gånger. Det smakade riktigt bra :) Jag och lillkillen har även hunnit med en promenad under eftermiddagen. Syrran tipsade om en rolig app som heter Barnvagnsutmaningen där man kan utmana varandra eller bara sig själv genom att gå promenader. Finns en GPS som mäter hur långt man går och vart. När man uppnår x-antal promenader får man sig medaljer :) Så får man ju även koll på hur lång strecka man gått och hur länge vilket jag inte haft så stor koll på innan :)


Nu sitter jag och lillkillen och väntar på Jessica och Mathilda som ska komma under kvällen :) De har inte träffat Zacharias sen dagen innan nyårsafton, med andra ord 2 månader sen ;) Tror nog jag vet vad de kommer säga :P Nått i stilen med: Oj vad stor han har blivit. :D Men det har han ju också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback