Färgglatt

Idag fick vi gå upp tidigt, i och för sig så vaknar Zacharias alltid runt 8, 8:30 på morgonen :) Om nån timme eller så ska vi klä på oss och gå till Öppna Fsk, det är dags för föräldragrupp igen :) Idag ska det handla om språkutveckling. Precis mitt ämne ;) Intresserar mig väldigt mycket för det, inte konstigt att mitt examensarbete handlade just om det :D

Ny dregglis som jag köpte häromdagen

Efter föräldragruppen ska vi hem till syrran ett tag, var ju tänkt att vi skulle träffa ett par kompisar och deras barn men en av deras barn har varit sjuk nyligen så vi ska ses på fredag istället :) Och ikväll ska jag träna bowling för första gången sedan september. Liiiite nervöst :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback