Kläder från Neali

Lovade att jag skulle visa upp de kläder som vi fick hem på posten förra veckan :) Jag har tidigare skrivit ett inlägg om klädmärket Neali och Lisa Holmström som designar dom. Det kan ni läsa om här. Kul att han har kläder som ingen annan har :D

Igår var jag och Zacharias uppe på mammas jobb och tog en kopp kaffe. Syster och hennes Malte var också där :) Efteråt tog vi en sväng på stan. Shoppade lite åt lillkillen, lite snygga kläder som han kan ha framåt våren/sommaren sen :) Hade lite kvar på presentkortet han fick. På kvällen var jag på F&S och tränade och Sebastian spelade korp så Zacharias fick tillbringa några timmar hos sin gammelmormor :)

Idag ska vi försöka få upp hyllorna som vi köpte i lördags. Måste förbi mina föräldrar och låna pappas borrmaskin först :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback