Oväntade saker händer när man har småbarn ;)

Idag har vi haft trevligt besök här hemma :) Tina och Linda kom runt halv tolv och min syster och Malte strax därefter. Fick jättefina kläder av dom, ett par jenas i stl 68 och en jättefin body som liknar en skjorta i stl 62 :) Han kommer bli riktigt snygg i det sen :D Även mormor kom förbi en sväng då hon såg att Carro var här :P
Vi råkade ut för en ganska så stor olycka här hemma under eftermiddagen ;) men det är inget jag kommer ta upp här. Inget farligt men kanske snuskigt/äckligt :P Men jag, Carro och mormor skrattade en hel del om man säger så :P

Mycket annat har inte hänt idag :P Imorgon hoppas jag att vi kan komma ut på en lång härlig promenad lillkillen och jag. Vi har ju inte varit ute alls idag :/

Kopparna jag köpte igår ser ut såhär. Riktigt goda att dricka kaffe ur :D

Har upptäckt att Zacharias har börjat äta mer och mer på sina händer :P Han försöker verkligen få in hela näven i munnen. Dreglar en hel del på grund av detta.. så himla söt! :D


Kommentarer
Lina

Hej! Skallran är från märket Jabadabado. Vet att det finns en liknande, fast blå att beställa hos Jollyroom :)

2012-02-10 18:37:34
URL: http://linakrantz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback