Rekord :)

Som alla andra också gjort så ska väl jag med gratulera kronprinsessan och Daniel till deras lilla dotter, prinsessan som föddes tidigt imorse :) Jag läste aftonbladet inatt och såg då att de hade åkt in. Min lilla "prins" höll mig som vanligt vaken för att äta lite :P

Idag skulle vi stiga upp klockan 8 för att Zacharias skulle hem till sin mormor medan jag skulle iväg och träna på F&S under förmiddagen. Men vem tog sovmorgon om inte han ;) Har nog aldrig hänt att jag har klivit upp och han har fortsatt att sova :P Han sov fram till klockan 9 då tyckte han det var lagom att vakna :P Han slog dessutom rekord inatt då han sov från 21:20-2:50, 5½ timme. Ojojoj ;) sen vaknade han vid 5 igen för att äta (pappas väckarklocka väckte oss). Snart kanskke han kan hålla sig till ett nattmål och vartefter kan vi ju hoppas att han inte behöver nått :)

Innan vi gick till mormor så hämtade vi ut lite paket. Vår dvd/cd-brännare hade äntligen kommit och två saker som jag beställt till Zacharias lilla hörna :) Imorgon ska vi borra och sätta upp hyllorna :D Är så ivrig på att få det gjort! :) Kommer bli så fint!

Bjuder på en gammal bild.

Måste ju berätta hur det gick på träningen igår kväll. Var jättenervös! Men det berodde nu mest på att jag var rädd för att det skulle göra ont. Det gick hur bra som helst, dock kände jag hur otränad jag var ;) Fick träninsvärk redan efter 1 serie :P Haha! Eftersom det kändes bra så kommer jag spela b-lagsmatch på söndag i Strängnäs :P Ska bli riktigt roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback