Härliga träningsvärk :)

Idag var vi iväg på föräldragrupp för andra gången. Denna dag så var det dags för barnmassage :) Lillkillen hade precis ätit och hade oturligt nog somnat när det var dags att testa på de små. Får försöka mig på det här hemma varefter, ville inte väcka honom när han sov så gott :) Hoppas att det är något han uppskattar, han tyckte ju om magmassagen som han fick när hans magknip var som värst :) När det var slut gick vi in till stan för att möta upp syster och lilla Malte :) En stund senare kom även Mikaela. Vi satte oss ganska omgående uppe på kupolen för båda grabbarna blev hungriga :) Senare tog vi oss en sväng på stan tills Sebastian kom ner och körde hem oss (efter att vi var förbi och köpte träningsskor åt honom). Med oss hem fick vi även nya pyjamasar till Zacharias, hans i stl 56 börjar bli alldeles för små :P Blev också nya kläder som vi köpte för presentkortet vi fick förra veckan. Blev ett par marinblå byxor och en ljusrosa pikétröja i stl 74 (lagom till sommarn förhoppningsvis). Köpte även två jättesöta koppar till mig själv :) Kanske lägger ut en bild på dom imorrn :)

Igår var jag och träna för första gången sen september :) Passet i måndags blev ju inställt :( Men det gick väldigt bra med det jag var på igår även om Puls Bas inte är lika roligt som Step :D Konditionen var något försämrad men inte så mycket som jag först trodde :) Styrkan var det värre med! Klarade knappt av en endaste armhävning :S Tog det ganska så försiktigt med benböj och hopp då jag kände att det gjorde lite ont i mitt bäcken. Kände av det rätt mycket när vi gjorde steg då benen var brett isär, därför tog jag inte ut dom stegen ordentligt. Anpassade passet efter det som kändes bra för min kropp helt enkelt :) Idag har jag träningsvärk nästan överallt ;) Jätteskönt faktiskt :D

Imorgon får vi finbesök här hemma :) Syster kommer samt Linda och Tina :) Ska bli riktigt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback