1:e januari 2012

Första dagen på året är sällan händelserik :P Det blev den inte i år heller ;) Jag själv sov bort halva dagen. Har den senaste tiden haft väldigt ont i ryggen. Gårdagen och natten var inget undantag, det var nästan värre. Vi somnade väl runt 4:00 inatt och redan klockan 6:00 blev jag väckt av lillkillen som va hungrig. Halvsov ammandes i nån timme eller två eftersom ryggen värkte så var det inte direkt bekvämt :/ Jag gjorde ett försök att lägga ner Zacharias efter ett tag men han ville absolut inte sova. Jag försökte med allt men han va väldigt kinkig. Efter ett tag blev han ju givetvis hungrig igen så det var bara till att amma :) Runt klockan 11:30 på förmiddagen fick jag äntligen somna om och sov då till 14:30 när Sebastian väckte mig :P Det är ju så det får bli ibland. Sedan dess har jag suttit i soffan tillsammans med alla mina grabbar och tittat på film.

Vår nyårsafton blev ju lite annorlunda i år då vår lillskrutt var med för första gången :D Vi åt trerätters som Sebastians pappa Tommy lagade ihop. Hur gott som helst!! Tyvärr missade jag efterrätten då det var någon annan som var väldigt hungrig :) Tolvslaget firade jag och Zacharias inomhus tillsammans med några av de andra. Resten gick ut och skålade på vår uteplats. Medans de andra skålade in det nya året fick jag torka spyor ;) Men det gjorde jag så gärna :D Var tur att jag höll mig inne med vår lilla kille för människorna utanför som tände raketer var inte direkt vaksamma. De lutade bara raketerna mot cykelställen så de for åt alla möjliga håll :S Som tur var hände ingenting, men man undrar ju vad folk tänker med.

Imorgon ska vi följa med mamma till Eskilstuna då hon ska spela en senior tävling. Även på tisdag blir det en tripp och då är det pappa Sebastian som ska spela i Nyköping :) På onsdag ska jag och Zacharias till Vilbergen, förmodar att det blir lite förberedelser inför vår tävling som vi ska ha på fredag.

Och just det. Tänkte även nämna det, som många kanske märkt, att bilder på Zacharias ansikte inte förekommit i bloggen och det kommer heller inte komma några. Anledningen är att jag och även Sebastian inte vill det, eller framförallt jag :P Det känns inte okej. Det har bara kommit upp en på FB och det räcker med det :) Så de som läser min blogg, som känner oss, kan om de är nyfikna på hur Zacharias ser ut få bilder skickade över mailen. Det är bara kommentera och lämna mailadress :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback