Träna nacken.

Nu har vi snart fått ordning här hemma, Sebastian har varit duktig nu i två dagar och lyckats packa ner många tomtar :D Själv har jag inte hjälpt till speciellt mycket då lillkillen kräver alldeles för mycket uppmärksamhet av oss. Jag måste lära mig att låta honom ligga ibland, även om han gnyr och vill ha uppmärksamhet. Men det är väldigt väldigt svårt :S

Har umgåtts med syster idag också. Hon kom förbi efter att ha träffat en vän på Hageby Centrum. Vi tog oss en promenad under eftermiddagen och vi kan väl hoppas att det satte lite mer fart på grejerna ;) Vi vill ju att bebisen ska komma nu :) Mamma kom också förbi en sväng nu under kvällen :) Zacharias var på lite halvdåligt humör men efter lite mer mat så blev han nöjd :P Nu ligger han här bredvid mig och sover. Jag tänkte att han skulle få ligga på mage och träna nacken eftersom han försöker lyfta huvudet väldigt mycket. Men efter 2 minuter somna han :D Lilla gullungen :)



Vill så gärna träna, längtar så efter ett friskispass!!!

Kommentarer
Lina

Sv: Ja ajg önskar också att jag var en sån som stolt kan visa upp min nya mammakropp. Men nej. Jag skäms just nu och jag är glad att det inte är bikinisäsong nu om man säger så :) Nu kan man gömma sig under sina kläder och förhoppningsvis hinner man träna och komma i lite mer form innan sommaren. Men det känns lite jobbigt också då jag aldrig varit speciellt bra på att träna. Jag är ganska lat faktiskt. Men nu måste jag ju om jag vill se ut som jag gjorde förut :P



Mysig blogg du har förresten! Blir så glad när sådana som du kommenterar och man får upp ögonen för en ny blogg i samma stil som ens egen :)

2012-01-19 16:41:53
URL: http://linakrantz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback