Älgsjön

Igår blev det äntligen dags för första doppet! :D Blev till och med två ggr, men det var väldigt kallt och inte speciellt skönt om man säger så :P Zacharias och Malte fick också bada {för första gången utomhus i en sjö}, Malte var nog inte lika förtjust som Zacharias för det var ju inte direkt som att bada hemma i badkaret eller i poolen på babysimmet ;) Båda två hackade "tänder", de var inte i någon längre stund eftersom det var lite kyligt.
 
Efter ett par timmar blev vi överraskade, där kom farfar, farmor, faster Elin, faster Camilla, hennes man Rickard och kusinerna Alexander och Emilia :P Jag blev minst sagt chockad :D Det hade jag inte förväntat mig :)
 
Förstår mig inte riktigt på vår sons hårfärg ;) Ljust upptill och väldigt mörkt i nacken :P Sötnosen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback