Norrtälje #1

Förra söndagen blev jag hämtad av Peter och Mathilda och vi åkte direkt mot Norrtälje. Lite om den dagen har jag redan berättat tidigare :) Första natten sov Zacharias fram till klockan 7 på måndag morgon. Då lyfte jag upp honom hos mig och vi sov fram till 9 :) Vädret var skapligt men det blåste ganska mycket :S Vi bestämde oss för att åka till Flygfyren och shoppa lite. Zacharias fick en ny t-shirt och en långärmad body. Gudmor köpte en liten badpool åt honom som han skulle ha ute på landet och bada i :) Jag kom då ihåg att jag var tvungen att titta på badbyxor åt Zacharias då dom han har är för små redan. Vi åkte in till stan och gick till H&M där jag hittade badbyxor och även en bikini som jag köpte på rea :D
 
Under tiden vi var på stan blev vi hungriga och tog en lättare lunch på Oppis Coffehouse. Caffé Latte och panini :P
Till middag lite senare på dagen fick vi köttfärssås och spaghetti, vilket även Zacharias fick smaka på. Det tyckte han var gott :) På kvällen gick Peter, Jessica, jag och Mathilda på en längre promenad. Vi gick ner till Norrtälje viken, genom gamla stan och sedan hem. Zacharias var vaken hela tiden och var väldigt intresserad av att sitta och titta på allting. Syntes att han verkligen njöt :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback