Norrtälje #4

Natten till torsdagen var väl sisodär. Zacharias hade blivit snorig och fick då svårt att sova. Runt halv 3 på natten gav jag upp och la honom hos mig i min säng för att jag skulle kunna få sova lite. När vi klev upp på morgonen var det inget vidare väder :/ Vi bestämde att vi skulle äta lunch inne i Norrtälje eftersom vi ändå skulle in på eftermiddagen.
 
Innan vi åkte hem till lägenheten gav vi oss ut på en liten shoppingtur. Jag var på jakt efter ett skal till min iPhone {ett köp som jag ångrar} och ett par byxor till Zacharias då han hade smutsat ner alla långbyxor. Det visade sig dock senare att det låg två par kvar i lägenheten som jag helt glömt bort ;) När vi var klara på stan gick jag och Mathilda hem eftersom Zacharias hade somnat i vagnen, vi ville ogärna krångla in honom i bilen då.
 
Vi åt mat och gjorde oss iordning inför kvällen. Mathilda hade klipptid och senare skulle vi titta på David Lindgren som skulle sjunga inne i stan. Väl framme hos frisören fick vi veta att vi tagit fel på dag, det var inte förrän veckan efter Mathilda skulle klippa sig, vilket inte heller passa eftersom hon skulle vara i Norrköping då ;) Blev riktigt snurrigt där ett tag men det redde nog ut sig till slut :P
 
Det var inget vidare att lyssna på David Lindgren när han sjöng. Musiken strulade en hel del och det gjorde mest ont i mina öron :S Peter, Jessica och Zacharias hade gått iväg medan jag och Mathilda lyssnade på honom, kan som sagt inte påstå att de missade något :P Dagen till ära, det var ju Zacharias 7-månaders dag, fick han presenter av sina gudföräldrar. En Barbaskön {mjukisdjur} och två stycken dregglisar med Barbapapa motiv :) Han blev väldigt förtjust i Barbaskön :D
 
När vi kom tillbaka ut till landet hade Mathildas kusiner kommit dit. Zacharias blev nog rätt förtjust i Alfred, han kunde inte sluta titta på honom ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback