Norrtälje #6

Zacharias sover bra även denna natt och vaknar strax innan klockan 5 på morgonen för att äta lite. Nästa gång vi vaknar är hon 9:30 :P Tänka sig att han kunde bjuda på sovmorgon två dagar i rad! Idag skulle äntligen Sebastian komma, saknade honom redan efter två dagar ska jag villigt erkänna :) Vi äter frukost inomhus, jag får jätteont i magen framåt förmiddagen så Jessica går ut och går med Zacharias. Jag passar på att vila och även packa ihop våra saker, vi hade sovit vår sista natt på landet.
 
Framåt dagen börjar vädret bli bättre och när Sebastian väl kommer så har det blivit nästan klarblå himmel :)  Marcus och Gabbi kommer strax efter. Vi grillar korv till lunch och efter maten fyller vi upp Zacharias badpool och han får bada :D Dagen flyter på, vi fikar, solar, jag och Sebastian går en promenad med Zacharias. Medan han sover i sin vagn lägger vi oss på en filt i gräset och tar det lugnt.
 
Till middag får vi grillad kyckling. Marcus, Gabbi och Mathilda åker in till Norrtälje och åker vattenrutschkana. Under tiden är vi kvar på landet. Äter jordgubbar med glass och spelar trädgårdsyatzy :D Jag vann! :P
Mycket mer händer inte under kvällen. Vi åker in till Norrtälje eftersom vi skulle sova i lägenheten sista natten :) Sebastian ville mysa med Zacharias så de gick och la sig ganska tidigt medan jag, Jessica och Peter satt ute på balkongen, pratade och drack rosé :)
 
Hade en riktigt trevlig vecka i Norrtälje, roligt att få komma iväg och göra något tillsammans med Zacharias. Tråkigt bara att Sebastian jobbade, men sen när han väl har semester ska vi hitta på saker :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback