15 år sedan

Har ringt vårdcentralen tre gånger nu under en veckas tid och inte mycket har hänt! I tisdags sa de att jag skulle ringa tillbaka på torsdag. Ringde tillbaka då och fick rådet att ringa tillbaka på måndag för att få tid hos en läkare som var insatt i det området jag sökte vård för. Ringer idag, ja typ samma sak igen! Men den här tjejen var snäll nog att erbjuda sig att ringa upp mig imorgon och försöka ordna ett tid till mig. Tackar vi för! Hoppas verkligen hon håller vad hon lovar nu så att jag inte får "återkomma" en annan dag. Förstår väl dom samtidigt också att de inte kan göra så mycket åt att läkare är sjuka eller på semester, men tycker ändå att de kan försöka att göra något för mig. Som hon idag. Slipper jag sitta och ringa en massa.


Har varit en väldigt lugn dag hittills. Har tvättat lite och plockat efter helgens besök :) Framåt eftermiddagen ska jag ta mig in till stan. Leta efter doppresent till Malte som ska döpas på lördag :) Därefter ska jag till Friskis&Svettis och svettas lite :)

Idag är även en ganska speciell dag. En ledsam sådan. Det är 15 år sedan som älskade morfar gick bort. Alldeles för ung!!! Kan inte undgå att tänka hur det skulle varit om han hade varit vid liv. Att han hade fått träffa våra små pojkar, att han liksom mormor hade fått uppleva hur det var att få barnbarnsbarn. Tänk att det gått så många år! Svårt att förstå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback