21:e juni

Det var tungt och träna idag :/ Kanske beror på att jag inte sovit ordentligt på evigheter.. men det var ändå skönt att röra på sig :) Nu lär det nog bli ont om träning på F&S. Det är ju sommar, man vill njuta mer av dagarna, vara ute och mysa {förhoppningsvis}, dessutom finns det ganska dåligt/begränsat med pass just nu. Inte mycket som faller mig i smaken :P
 
Eftermiddagen spenderade jag och Zacharias hemma hos mormor. Sebastian hade varit där och fikat under förmiddagen när jag tränade. Mormor satt barnvakt åt Malte och lite senare dök även Caroline och Claes upp :) Vi fikade lite och började sedan arbetet med midsommarkransarna. Tyvärr slutade det med att mormor skulle sitta under kvällen och göra om dom ;) De blev ganska ojämna i tjocklek :P Haha, det var ju första gången vi försökte oss på det här jag och min syster. De blir nog jättefina när de är färdiga. Mormor hon är riktigt duktig på sånt!
 
Nu vill jag bara att denna dag ska vara slut! Längtar så mycket efter imorgon. Ska bli himla mysigt att få fira midsommar med lilla Zacharias och Malte :D
 
 
Trevlig Midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback