Nappförvaring

Igår när jag sprang runt och letade efter doppresent till Malte så hittade jag även en jättefin, ja hur ska man säga :P nappbox ;) från Cult-design. Har sett den tidigare men inte köpt den med tanke på att Zacharias under en period knappt använde napp :) Nu sitter de som gjutna i munnen på honom och tyckte då att det var värt att investera i en så vi har ordning på hans nappar :)

Om några timmar ska jag in till stan och möta upp kollegorna. Dags att ta farväl av en som gått i pension. Mer om det imorrn kanske :) Nu ska jag börja göra mig iordning :) Fick även hem min beställning idag! Visar upp det imorgon! Lite nytt till kameran.


Kommentarer
Lina

Åh, de där är så söta! Vera är dock inte så förtjust i napp, så hon har bara en. Kanske lite för att köpa en sådan att förvara i :)

2012-06-12 23:46:55
URL: http://linakrantz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback