Regnet fortsätter att ösa ner..

 
 
 
Finns inte så mycket att blogga om då det inte hänt speciellt mycket de två senaste dagarna. Regnet fortsätter att ösa ner och jag tycker att det börjat bli väldigt trist! Vi har haft ett par dagar som varit fina i maj och juni, resten har bara varit skit :/ Imorgon ska det fortsätta regna så jag åker med mormor till Katrineholm där hon ska spela Single i Senior-EM. Jag och Zacharias var uppe i Eurobowl igår då hon spelade 2-manna. Zacharias uppmärksammades ganska fort ;) inte så konstigt då pappa Sebastian jobbar där under vecka och då stolt passade på att visa upp sin son :D
 
Nu ska jag fortsätta titta på Wallander.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback