Avskyr att vara trött!

Trött trött trött.. jag är så trött hela tiden! Senaste tiden har varit fruktansvärt jobbig. Ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen! :( Jag sover inget bra under nätterna, men så har det ju varit sedan Zacharias föddes. De senaste fyra nätterna har han sovit från cirka 21:oo-7:oo {undantag inatt då han vakna en gång} men jag vaknar flertalet gånger under natten ändå trots att han sover. Som tur var är Zacharias ganska så glad hela tiden så det blir inte mycket barnskrik :P vilket är tur då jag lätt får huvudvärk när jag är trött :S Försöker sova när han sover ibland, men jag kommer inte till ro. Får vila ett tag men jag hinner inte somna förrän han är vaken igen...Får hoppas att det blir ändring på det här snart! Vill kunna umgås med min son utan att känna mig utmattad.  Älskar att vara hemma med mitt barn, min lilla pojke som för med sig så mycket lycka och gläjde. Det är då så himla tråkigt att jag ska vara trött hela tiden!!!

Nog om det! I helgen har vi haft farfar Tommy här :) Han och Sebastian har lagt om plattorna ute i trädgården, vädret hade kanske kunnat vara bättre ;) Men det verkar ha funkat för dom ändå :) Igår på förmiddagen åkte vi iväg och letade efter en Sverigetröja åt Zacharias. Var riktigt dåligt med sånt! :| Vi hittade en inne på Stadium som farfar köpte åt sitt barnbarn :P Sen fick han även en till när vi var och storhandla på Coop Forum. Fanns en tillsammans med ett 6-pack HIPP barnmat. Han fick ha på sig en utav dom igår fast att Sverige inte spelar förrän imorrn, men då får han lov att ha den andra :P

Vi blev bjudna på en jättegod middag som Tommy lagade ihop. Han är himla duktig att laga mat!!! På kvällen tittade vi på Tyskland-Portugal, men den blev ju inte spännande förrän cirka 10 minuter in i andra halvlek :S Får väl se om vi kanske kikar på Spanien-Italien ikväll {beror på om det finns roligare saker på tv eller hur trött jag är!!!}

Jag, Zacharias och mormor/gammelmormor har idag varit iväg och köpt blommor. Har inga växter inne i Zacharias barnrum och tyckte nog att det var dags att köpa det :D Har inte visat hur det ser ut än, men vi har inte köpt några enfärgade gardiner till de som redan hänger där och vi har inte fått upp tavlorna heller. Vill gärna att det mesta ska vara färdigt innan jag visar resultatet :P Men hans rum är jättefint. I alla fall tycker jag det :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback