Amning=Taskigt minne?!

Först ska jag ta och nämna förändringen här på bloggen :) Tyckte den förra var tråkig och ville ha något nytt. Tror nog att jag är rätt så nöjd för tillfället. Annars lär det väl märkas :P

Ja det sägs ju när man är gravid att minnet försämras för att man lever i sin egen lilla bubbla, det gjorde jag :P Hade nästan alltid tankarna på vår ofödda lilla bebis än det som hände just där och då :) Inte så konstigt kanske :) Trodde ju att det skulle bli bättre när lillkillen kom till världen, men där hade jag fel. Tycker nästan att det har blivit värre! Jag förlägger saker, glömmer bort vad jag har pratat om och med vem. Kan säga eller fråga samma sak flera gånger om till samma person :D De måste ju tro att jag blivit senil eller nått! Idag hade jag inte en tanke på att det var nått speciellt mer än att jag kanske skulle ta mig ut på en promenad med Zacharias och sedan ta mig till F&S på kvällen för att gå på Dans Fuego.. Öppnade kalendern för en stund sen och upptäcker att "morgondagens" föräldragruppsträff är idag! Den enda tisdagen på schemat, annars är det alltid onsdagar. Jag visste ju om att det var den här tisdagen men ändå har det liksom försvunnit. Blir så irriterad på mig själv för jag hade sett fram emot att gå på träffen eftersom jag missa den förra och det inte är någon förrän i höst igen :( Typiskt. Det där med att glömma saker när man ammar stämmer ganska så bra på mig faktiskt. Det är läskigt ibland! Kan ju inte göra mycket åt det nu, tråkigt men det ska bli riktigt kul att komma tillbaka i höst och se alla barn och hur mycket de har vuxit. Speciellt hur stor vår lilla kille har blivit :P

Över till annat. Fick den här härliga mössan av Lisa Holmström i början på förra veckan :) Fick även en annan med stjärnor på, liknande de kläder han har fått tidigare. Jättefina! Den här pryder hans huvud varje gång vi kliver utanför dörren :)

 


Kommentarer
Lina

Tack :) Ja, huset är verkligen mysigt. Nu längtar man efter att få flytta in i det :)

2012-03-20 15:11:15
URL: http://linakrantz.se
Wiktoria

Hej!

Jag gör tavlor till stora och små, så som namntavlor osv... nyfiken? Kika gärna:

http://pinturadesign.blogg.se



ha en grymme dag!

Wiktoria

2012-03-21 08:37:03
URL: http://pinturadesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback