Bortskämd

Våra gäster åkte hem idag under eftermiddagen :) Vi har haft det jättebra! Jag har blivit ompysslad och riktigt bortskämd :P Även Zacharias :D Hoppas att det dröjer inte allt för länge till nästa gång. Träffade mamma lite senare och åkte in till stan för att kolla kläder i en butik där jag hade fått presentkort. Hittade ett par snygga byxor, man kan nästan säga att det är "ballongbyxor" :P Vi var också förbi Polarn&Pyret. Jag köpte nya kläder från Zacharias moster, hon och några andra släktingar hade köpt likadana byxor åt lillkillen så hon köpte tillbaka de som vi fick av henne. Sen fick han även nya kläder av mormor :) Väldigt snällt av henne. Malte ska också få sig nått av sin mormor sen så hon skämmer allt bort sina barnbarn :P

Var hem till mamma och pappa på kvällen också. För att prova kläder inför farfars begravning nästa fredag. Tror vi har kommit fram till vad jag ska ha på mig. Det är svårt när man inte riktigt trivs med hur man ser ut. Vill ju ha tillbaka min gamla kropp men det kommer jag aldrig få. Men jag hoppas på att jag kommer gå ner några kilon till och att jag blir lite mer vältränad :P Nu är vi hemma igen, blir en tidig kväll för imorgon ska vi åka hemifrån redan 6:30 :S Vi ska följa med Sebastian och Micke till Örebro och titta på 3-manna SM :D Tur att man kan slumra lite i bilen :)

Så här blev hyllorna på väggen i Zacharias lilla hörna i sovrummet. Jag är riktigt nöjd! :) Ska även berätta hur det gick på BVC igår. Han fick ju de där hemska sprutorna :/ Först blev han vägd och mätt. Nu är han 6820 gram tung och 64 cm lång :) Både jag och Sebastian hade fel, vi trodde nämligen att han skulle väga över 7 kg :P men riktigt så stor har han inte blivit :) När det var dags för sprutorna fick pappa hålla i honom och mamma satt bakom på en stol. Först trodde jag att han inte skulle säga nått men efter en stund kom en illvrål och han börja gråta hysteriskt :( Mammas lilla hjärta! Det gör så ont att höra sitt barn vara så ledsen, så även jag grät en skvätt. Som tur var gick det över väldigt fort och han var som vanligt på kvällen och vi har inte märkt av nått idag :) Nästa gång det är dags för spruta då går jag ut från rummet! Får bara hoppas att Sebastian kan följa med då så han inte jobbar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback