4:e Mars

Blev en lång dag i Örebros bowlinghall igår :) Kom dit någon gång efter 8 på morgonen. Mamma och son sov hela vägen dit :D Natten hade inte varit den bästa om man säger så :/ Killarna spelade bra men vi trodde inte att det var tillräckligt. Visade sig senare att de skulle klara sig till final med båda lagen :) Det var roligt att få visa upp vår lilla kille med för människor som inte sett honom innan. Och han skötte sig väldigt bra, förutom att han spydde ner sig själv x-antal gånger :P men det är ju inget vi kan göra nått åt.

Under kvällen blev det naturligtvis Melodifestivalen :P Glad att Top Cats gick vidare, resten behöver vi inte kommentera :) Tyckte ju även att Dynazty skulle varit med till finalen med det sket sig ju direkt eftersom de mötte Top Cats i första duellen ;)

Idag hade jag hoppats på sovmorgonen men min son ville annat. Vaknade en gång under natten, runt halv två då han ville äta. Sedan strax efter klockan 5 och sedan klockan 7 och 8, vi låg i sängen till 9 då jag slutligen gav upp :) Blev inbjuden till mormor/gammelmormor på kaffe och våffla. Smaskigt! Därefter tog jag och Zacharias en lång promenad i det fina vädret och sedan tillbaka hem till gammelmormor där jag blev bjuden på middag :P
Nu har min man kommit hem också. De kom 4:a i 3-manna SM! Synd att de missa prispallen men de var duktiga ändå tyckte jag! Imorgon begravs Olle, ska inte vara med i kyrkan men jag och syrran ska dit efteråt med våra pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback