ACO - Sunkissed glow

Idag har vi varit på babysim igen, och det var lika roligt den här gången :D Nästan lite jobbigt att behöva vänta ända till måndag kväll innan det är dags igen :P Gammelmormor fick äran att vara med idag, nu ska vi fråga mormor eller morfar om någon av dom vill följa med nästa vecka då det är på kvällen :)

Caroline och Malte följde med hem efteråt. Vi gick en sväng på centrumet och luncha även ihop :) Vi ska ses imorgon igen, tyvärr ska väl vädret vara ännu sämre :/ får hoppas att de har fel!! Nu är det för övrigt bara 2 dagar kvar tills jag åker iväg på Spa med jobbet. Börjar bli lite nervös faktiskt :S Hur ska jag kunna släppa min son och kunna sova borta från honom i 2 nätter?! Är inte ett dugg orolig att Sebastian klarar att vara själv med lillgrabben men frågan är hur jag klarar mig ;) Det kommer säkert gå jättebra men det blir en rejäl utmaning. Lär nog ringa X antal ggr :D

Igår gick jag förbi och köpte ACOs sunkissed glow bodylotion och face cream. Har läst ett par bloggar där alla har rekommenderat den och att den långsamt bygger upp en "solbränna" utan att det blir fula streck. Så jag tänkte ge den en chans :D Kommer ju förmodligen sitta mest i skuggan i sommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback