Gårdagens shopping :)

Bättre sent än aldrig som man brukar säga ;) Här är det jag kom hem med igår :P Får mig att riktigt längta till sommaren! Har äntligen börjat våga köpa kläder igen :P Kan ha de mesta av mina kläder som jag hade innan graviditeten. Dags att väga sig den 5:e igen. Tror dock inte att jag gått ner lika mycket som förra gången.. har inte rört på mig lika mycket, eller det känns inte som så :S Har gått lika mycket på F&S (tyvärr inte denna vecka då det varit Valborg och 1:e maj), men har inte promenerat lika mycket + att det har varit påsk och sånt vilket har resulterat i en del godis :P Hoppas i alla fall att det försvunnit nått kilo :) Annars blir jag ledsen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback