Heldag tillsammans med syster

Helt otroligt! Zacharias sov från 21:oo - 5:3o imorse :D Det har typ bara hänt 10 ggr i hans korta lilla liv :P {några gånger har han faktiskt sovit så länge som till 7-8:oo också} Jag klagar absolut inte, men blev förundrad över att han inte vaknade av åskan som dundrade något fruktansvärt ute. Jag vakna men inte grabbarna :P Antar väl att han har fått den djupa sömnen av sin far ;)

Runt 11 träffade jag upp syster och Malte :) Vi gick och handlade lite sallad och en varsin glass :P Vi gick hem till Caroline för att jag ville gärna titta på prinsessans dop :P Vi tittade bara på själva ceremonin, matade pojkarna och gick sedan ut i det fina vädret igen. Tog en promenad runt Strömmen. Fotade de vackra Rhododendronbuskarna som står i blom i Rhododendrondalen :) Sedan satte vi oss i gröngräset och åt sallad medan pojkarna låg snällt i vagnarna. När vi var klara fick även de komma ner i gräset :) Var hur mysigt som helst att sitta där och bara vara. Känns som tiden står still fast den går jättefort :P Helt plötsligt var det dags att vända hemåt igen :) Jag och Zacharias kom hem för en timme sen ungefär :) Vi har gått så mycket att jag har ont i mina fötter :)

Färgargården


Nu sitter vi i soffan och inväntar Semifinal 1 av Eurovision. Får hoppas att det finns en del bra låtar annars kan det nog bli ganska långdraget ;) Loreen är ju inte med förrän på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback