Mindre bra dag!

Mitt humör har inte varit på topp idag. Har vissa dagar då det är rätt så jobbigt, och vet inte riktigt vad det beror på. Hormoner som spökar kanske?! Blev ju inte bättre av att katten gjorde bort sig! Han har fått för sig att mattan, som vi har i Zacharias rum, är bra att klösa på. Det tycker dock inte vi. Som en lösning på detta hade jag lagt en lekmatta över bara för att inte behöva passa honom hela tiden. När jag skulle hämta kläder till Zacharias upptäckte jag att vår kära lilla kisse hade fått för sig att kissa på den! :| Blev arg som ett bi! Vi har inte haft någon dörr till rummet då vi inte har varit i behov av det innan. Men nu har vi hämtat in den, så nu är det stängt! Måste försöka hitta nått medel eller fundera ut någon annan lösning så han slutar med att klösa på mattan och att han verkligen inte kissar på den andra igen!!

Annars har denna dag, som vanligt känns det som, bestått av att diska, tvätta, hänga tvätt och plocka här hemma. Imorgon ska det dammas/dammsugas och packas. För det är dags att åka till Västerås ett par dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback