Hur tänkte hon?!

Syrran och jag har precis varit förbi stan och handlat en farsdag present. Vi ska nämligen fira pappa den här helgen istället :) Hände en ganska skrattretande och sjuk sak när vi var inne på Lagerhaus. Kan va svårt att hänga med eftersom jag förklarar lite dumt men jag ger det ett försök i alla fall :P
 
Jag har varit på jakt efter kuddar en period så när vi var inne på Lagerhaus tänkte jag kika om de hade fått in något nytt. På stan så är det ganska så trångt just där kuddar och filtar finns men jag trängde mig in där och tittade. Det fanns inget speciellt så jag sa till Carro att inte gå samma väg eftersom det var knappt så jag kom runt med vagnen då det stod en stor pall med massa saker mitt på golvet. Jag kom med nöd och näpe runt den utan att välta ner nått från hyllorna och hade nästan gått förbi den stora pallen då det kom en tjej och ställde sig vid reahyllan. Precis framför vagnen med andra ord. Jag tänkte att där blir hon väl inte kvar länge eftersom hon måste ha sett att jag var på väg därifrån. Hon grävde lite i hyllan och jag försökte hålla Zacharias borta från att välta allt som han nådde till ;) Carro säger efter ett tag om jag kommer ut eller om jag måste gå runt, vilket jag svarar är omöjligt eftersom jag knappt kom dit jag nu stod. Tjejen reagerar inte utan står lugnt och stila och bläddrar i någon löjlig bok. Efter ett tag kliver hon åt sidan för att spana längre ut på hyllan, jag börjar då att gå eftersom jag nu hade möjlighet att komma förbi. Nej, vet ni vad hon gör då? Hon kliver tillbaka och ställer sig precis in till vagnen, sträcker sig efter saker som ligger precis ovanför Zacharias så hennes långa hår är några centimeter från hans ansikte - Himla synd att han inte drog tag i det ;) - Jag fattar inte vad människan gör, gör hon det här för att irritera mig eller vad?! Hade god lust att köra på henne med vagnen men istället så sa jag: Hörredu har du lust att flytta på dig så att jag kan få komma förbi? Utan att ens lyfta näsan från boken hon tittar i {samma bok som jag nämnde innan} kliver hon ett steg bakåt. Med andra ord det är precis så jag kommer förbi henne. När jag kom runt hörnet till Caroline sa jag högt och tydligt vad det var för fel på den människan!? Om hon var helt bäng i huvudet. Hon såg att jag var på väg därifrån ändå så ställde hon sig mitt för så att jag blev fast där. Vilken jävla människa! Förmodligen hade någon gjort henne på dåligt humör så hon var tvungen att jävlas med nån annan ;)
 
Ja här är i alla fall kuddfodralen jag köpte på H&M :) Ska även visa senare nått annat jag köpte men vill gärna att det ska bli mörkt ute först :P



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback