Silver!!!

Tyckte det var dags för ett inlägg! Det har hänt en hel del de senaste dagarna som gått :) I fredags förra veckan började Zacharias ta flera steg, han har ju inte varit så intresserad innan. Under lördagen när vi var i Västerås gick han hur mycket som helst!! Han tog ett 10-tal steg utan att behöva stanna upp, han var riktigt stadig.. :) Jätteroligt att se :) Det har fortsatt sedan dess och han går mer och mer :) Älskade lilla vän!! På fredagkvällen bjöd vi över mormor på mat och vin. Vi tittade på Dobidoo och spelade poker :P Mysig fredag :) Under lördagen {innan vi åkte till Västerås} spelade jag och Sebastian Mix-DM, vi tog silver :D Himla skönt! På söndagen firade vi fars dag. Åt tacos {vilket vi även gjorde i fredags} och fikade :) Jag var riktigt trött när klockan ringde i måndags och det var dags att ta sig till jobbet!! Har varit extra tungt eftersom jag fortfarande har kvar min förkylning :/ Börjar bli riktigt trött på detta!! Har inte varit på F&S sen 3 veckor tillbaka!!! Börjar känna mig osund och otålig! Hoppas kunna komma iväg imorrn på ett step-pass.
 
Till helgen blir det att fira min faster som fyller 65 och på söndag ska vi spela match hemma i Eurobowl :)
 
 
 
Bild tagen från Instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback