En torsdag i Oktober

Snart är ännu en arbetsvecka avklarad :) tiden går fort! Den här veckan har varit rätt intensiv med träning, möten, stängning med mera. Imorrn är det dags att öppna så det betyder att jag får sluta tidigt :) Det blir att träffa vänner och deras barn på eftermiddagen :) Senast vi sågs var i våras så det ska bli roligt att se hur mycket barnen har växt :)
 
Blir även lite bowling till helgen. Dubbelt borta i Nyköping med B-laget eftersom jag inte kan vara med på lördag. Får bara hoppas att min handled klarar av det! Tyvärr har jag fått väldigt ont sedan jag började jobba. I helgen kunde jag knappt lyfta ett glas eller vrida om nyckeln i dörren utan att grina illa av smärta :S Vet inte vad jag har gjort.. har haft problem i flera år men aldrig haft så här ont! Usch!
 
Zacharias den lilla gullungen mår bra :) Han stormtrivs att vara hemma med pappa, men blir givetvis jätteglad när jag kliver innan för dörren :) Han lyckades under veckan att resa sig till stående bara genom att stötta sig mot golvet!! Kan inte riktigt förstå att han blivit så stor att han snart kommer börja ta sina första steg?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback