En vecka har gått...

... så nu är det väl dags att uppdatera igen! Helgens matcher gick inge vidare alls, och min hand och arm sa ifrån ordentligt. Denna vecka har jag kämpat med en obehaglig smärta och värk från axeln ut till fingertopparna. Jätteroligt när man arbetar med småbarn! Jag måste försöka ringa i veckan, inte glömma eller skjuta på det. Idag har det hållt sig ganska bra. Igår eftermiddag visste jag knappt vart jag skulle ta vägen :S
 
Nog om mina krämpor! :D Allt rullar på som vanligt men det skedde något stort i veckan!! I torsdags {tyvärr var jag inte hemma} gick Zacharias sina första steg!! :) Han visade senare ett för mig när jag kom hem från jobbet :P Det går för fort, det säger jag jämt men vår lilla kille är inte så liten längre! 1-års dagen närmar sig med stormsteg och igår var jag iväg och köpte de första presenterna och även några julklappar :P Snart är vi där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback