Förkylningen från helvetet

Har naturligtvis åkt på världens dunderförkylning nu under helgen och Fröken Röd kom som ett brev på posten. Tack för den!! Precis så jag ville ha min helg. Jordens mensvärk, rinnande näsa, skavsår efter allt snytande. Ett dunkande huvud, en kropp som värker och en hals som är igensvullen och slemmig :/ Men det stoppade mig inte från att gå ut på en härlig uppfriskande promenad nu på förmiddagen tillsammans med hela gänget :) Så underbart vackert när frosten glittrar i solskenet. Man känner total lycka. Glömmer bort allt annat för en stund. Det har varit jätteroligt att ha Zacharias farfar, farmor och faster här på besök. Han behöver träffa dom betydligt oftare om ni frågar mig. Vi får se om vi kan ta oss till Västerås i början på november sen :) Lite presenter fick han med ;) vår bortskämda lilla kille :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback