Första arbetsveckan

I måndags började jag jobba igen och det har faktiskt gått bra! :) Roligt men väldigt jobbigt eftersom jag inte är van vid att gå upp när klockan ringer :P Haha... även om jag gick upp tidigt med Zacharias så är detta betydligt jobbigare. Jag får ju inte sova hela nätterna eftersom han fortfarande vaknar och sedan ska man hålla sig skärpt på jobbet så det är klart att man blir tröttare :) Förhoppningsvis dröjer det inte så länge tills man har vant sig vid de tidiga mornarna ;)
 
Imorrn är det fredag och därmed har jag snart klarat av en hel vecka :P Som jag nämnde tidigare i bloggen så förstod jag att den skulle bli lidande! Senaste inlägget var ju i förra veckan. Men det är precis som jag hade trott, när jag väl kommer hem är datorn och bloggen det sista jag tänker på. Hem och pussa på Zacharias och Sebastian för att sedan vila i soffan framför tv:n eller åka iväg på annat :) Får se helt enkelt hur mycket uppdaterat det blir här :P Jag lever i alla fall och är väldigt, väldigt trött :D Lyckades ta mig till F&S idag tillsammans med syster. Hoppas även på att komma iväg på ett aerobicspass imorrn eftermiddag!
 
Imorgon blir Zacharias 10 månader!! Jag ska försöka komma med ett inlägg om honom så fort jag känner att jag har tid och lust!
Älskade barn, när blev du så stor?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback