Funderingar

Idag är det en sån här seg dag. Vädret är väldigt skumt, solen skiner och det regnar om vart annat.. Typiskt höstväder? Jag börjar verkligen längta efter alla fina färger som hösten för med sig. Är trött på att allt ser så grått och trist ut :( Det ska bli skönt att få sätta på sig höstskorna, ta fram skinnjackan och ha en varma gosiga tröjor på sig! Mysa in sig i en fin, mjuk halsduk och låta små söta vantar pryda händerna! Det är höst! :)
 
Ja, vad händer annars? Inte speciellt mycket. Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag börjar jobba igen. Jag börjar faktiskt vänja mig vid tanken :) Det ska bli roligt! :) Även om det skulle vara jätteroligt att vara hemma med min son :P men nu får han faktiskt umgås mer med sin pappa! Han behöver det också! Då börjar även dessa funderingar kring hur man ska hinna med allting... Med det menar jag, förutom mitt jobb och min lilla familj, träning på F&S, spela bowling, fota, blogga, m.m. Jag vill ju så gärna göra allting! Men jag kommer ju helt klart inte ha samma tid som jag har nu! Jag ska jobba, när jag kommer hem vill jag umgås med min familj, men har jag tid över vill jag säkert iväg och träna på F&S {jag är ju träningsnarkoman!!}. Bowlingen vet jag att jag kommer ha tid för. Det är vårt gemensamma intresse här i familjen :) det gäller bara att vi kompromissar så båda får spela. Men sen ska det finnas tid över till att träffa vänner, ta hand om hemmet.. Ja, som ni förstår, vissa saker kommer bli lidande. Under perioder har bloggen fått vila och det kanske blir så nu med. Det är ju inte säkert eftersom jag för tillfället tycker det är jätteroligt, men som sagt, sen när jag jobbar hela dagarna kommer jag förmodligen inte prioritera datorn och bloggen :) Jag hoppas att jag kommer ha samma ork och lust då som jag har nu, vi får helt enkelt se. Men jag kommer absolut inte sluta! Kan hända att det blir färre inlägg dock.
 

Några av de senaste bilderna på Instagram @ emeliieottosson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback