Höstjacka

Jag har under en tid varit på jakt efter en snygg jacka åt Zacharias som han ska ha nu i höst. Den vi köpte i våras är ganska liten så för tillfället klär vi honom i tjocka varma tröjor när vi ska ut. En tröja kommer snart inte att vara tillräckligt, därför gick jag idag förbi centrumet för att leta efter en fin höstjacka. Riktigt dåligt utbud måste jag säga :/ Jag vill inte klä honom i bara blått - alltså "pojkigt", och de jackor jag hitta var riktigt blå!! Tog en sväng in på Kappahl där jag hittade en jättefin marinblå jacka, men den fanns bara upp till stl 80. Zacharias har 74 i tröjor/bodies och då är de fortfarande lite stora men den här jackan såg jätteliten ut :/ Den kunde jag inte heller ta. Typiskt när man hittar en fin!

Väl hemma diskuterade jag med Sebastian och kom på att jag hade sett en mossgrön jacka i nylon på H&M's hemsida {inte sett den i butik}. Den fanns fortfarande kvar och eftersom vi båda tyckte den var fin slog vi till :) Nu är det bara regnställ {i svart}, vinteroverall, fleecetröja och allvädersstövlar som saknas :S Men det får helt enkelt vänta. Om man ändå var gjord av pengar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback