Rensning!

Ja, som rubriken lyder har jag rensat mina internetsidor idag. Har under en längre tid tänkt göra det med inte haft ork. Tog bort en drös med foton på FB [bland annat en del taggar} + vänner eller ja, dom kallar jag ju inte vänner eftersom jag tog bort dom ;) Anser inte att jag behöver vara vän med alla som delar samma intresse eller som råkar vara en väns vän som jag kanske bara träffat 1 gång eller så. Varför ska man ha en massa vänner som man inte ens pratar med? Nej, det var på tiden. Så ni som är kvar kan skatta er lyckliga ;) de andra hoppas jag inte tar illa upp, men som jag sa, finns ingen mening att vara vän med nån man inte pratar med eller ens känner.
 
Tog mig även tid att radera blogginlägg från jan-09 fram till jan-11. Det är mitt förflutna, lite halvtråkiga inlägg då jag mestadels pluggade och annat som jag lämnat bakom mig för flera år sedan som inte behöver finnas kvar :) Jag blickar framåt istället! Kommer förmodligen rensa igen sen vartefter, behövs emellanåt. Jag har inte riktigt kommit så långt som min Sebastian som raderat sitt FB-konto, tyvärr är jag fortfarande väldigt beroende :P
 
Tyckte att vår älskade lilla dunboll Aximus kunde få vara med i det här inlägget. Var ju evigheter sen :( Tyvärr hamnar han ju lite i skymundan när Zacharias tar mycket tid. Får hoppas att han inte tar allt för illa upp den stackarn'!
 

Gammal bild från några år tillbaka, men han är fortfarande lika fin :)

Kommentarer
Lena

Tack ,jag fick va kvar =)

Svar: Ja :)
Emelie

2012-09-13 22:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback