Otursfågel

Efter jobbet idag fick jag veta att min syster var hemma hos mormor. Hon var gullig och åkte med och hämtade Zacharias på förskolan så jag slapp cykla bort. Får rätt mycket sammandragningar nämligen. Han ville naturligtvis inte följa med hem, han sprang tillbaka in och lekte :P Stackarn hade ramlat idag och slagit i läppen så han var lite svullen :( Fick till slut bära ut och klä på honom för att komma iväg :P Hemma hos mormor tog vi en fika och grabbarna fick leka :) Det märks att båda går på förskolan för de leker på ett annat sätt än vad de gjorde förut :) Dock slutade det hela i att Zacharias ramlade och åter igen slog i läppen och började blöda :( Lilla plutten! Blir riktigt nervös när han slår i mun, är så himla rädd för att han ska slå ut en tand :S
 
Caroline ville gå förbi centrumet och titta efter lite nya kläder till Malte som han kan ha när han är på förskolan, så vi knallade dit med två halvtrötta pojkar som satt snällt i varsin vagn :) Var trevligt att få umgås lite med syrran, blir ju inte speciellt mycket just nu. Vi var hemma strax efter klockan sju så det blev lite kvällsmat och mys i soffan innan det var läggdags för Zacharias. Snart blir det även det för mig :P Är helt slut i kroppen!! Just nu tittar jag i Ullareds blogg, ska ju dit på söndag!! :D Har bland annat spanat in babyavdelningen med allt som finns där. Ser lovande ut så jag hoppas det finns lite fint att köpa till bebisen, filt och snutte är ett måste :) Och till Zacharias ska jag också kolla på en del saker :P Ska bli riktigt roligt att komma iväg och shoppa loss :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback