Årets första ligamatch

Igår spelade vi vårsäsongens första match. Vi vann med 10-9 och matchen var en riktig rysare på slutet! Jag och Sebastian spelade lag för första gången :P Tyvärr spelade jag uruselt, kände mig inte trygg i spelet och därför blev det inget bra :( Får ta det som det är för tillfället. Har inte spelat bra en enda match hitintills sen jag började i Origo, någon gång ska det väl släppa antar jag...
 
Nu är man igång och jobbar igen, denna vecka har varit otroligt lugn så det kommande lär nog vara betydligt mer intensiv :) Ibland är det skönt att ha lugna veckor för då hinner man med allt annat jobb som man inte kan göra när vi har full barngrupp. Vi hade personalfest i fredags. Sadelmakarn hade styrt upp det. Vi skulle träffas ute vid Ingelsta och det visade sig där att vi skulle prova på bågskytte :) Riktigt riktigt svårt! Men det var faktiskt roligt :) Senare på kvällen blev det tipspromenad på Sadel {vilken mitt lag vann!}, tacos och fika :) En väldigt trevlig kväll :D
 
Jag har börjat känna att motivationen till att blogga har sjunkit en hel del. Jag har inget att skriva om, tråkig period på året så lusten att fotografera är lika med noll. Och ett inlägg utan bilder - det finns verkligen inte nått tråkigare!! Känns inget roligt att bara skriva ett inlägg för att uppdatera bloggen. Nu känns det nästan som att detta blir ett sådant inlägg och det var ju inte meningen :P Jag återkommer helt enkelt när jag känner att jag har nått intressant att skriva om ;)
 
 
   
emeliieottosson @ Instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback