Första dagen på "långledigheten"!

Veckan kunde inte ha börjat bättre! Strålande solsken och ledighet! Zacharias har varit ute från morgon till kväll :) På förmiddagen kom Caroline och Malte hit. Givetvis satt vi ute i trädgården och grabbarna fick leka :) Framåt lunch gick vi och Sebastisn till centrumet, köpte sallad och kikade lite i affärerna. När vi kom tillbaka hem åt vi och därefter hämtade jag plastpoolen så att Zacharias och Malte fick bada. Det var väldigt uppskattat :) Under tiden kunde jag, Carro och mormor sitta och ta igen oss i solen :P
 
På eftermiddagen, efter att Caroline och Malte åkt hem och. Zacharias sov, fixade jag iordning mig. På kvällen skulle jag nämligen iväg och träffa mina kära kollegor som hade avdelningsmöte hemma hos en i arbetslaget :) Diskuterade hösten och åt middag tillsammans. Det var väldigt trevligt! Inte för att skryta men jag har de bästa kollegor man kan tänka sig! ;) Nu ligger jag nedbäddad i sängen och hoppas att morgondagen blir lika bra som denna dag har varit! Förhoppningsvis sol och på kvällen är det gårdsfest på Zacharias förskola :)
 
Igår hemma hos morfar och mormor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback