Påskdagen

Sitter för tillfället i Sala bowlinghall. Sebastian ska göra ännu en start i Västmanlandstouren :) Får hoppas han spelar riktigt bra idag, trots att han även gjorde det sist vilket inte räckte. Zacharias är hemma hos farmor, farfar och faster Elin :) I eftermiddag åker vi hem till Norrköping och då är det middag hemma hos mormor och morfar :) Det är många man ska hinna träffa så här under påsk. Imorgon blir det i alla fall en lugn dag. Ska fixa min cykel så att den fungerar till på tisdag då jag ska börja lämna Zacharias på förskolan. Sebastians föräldraledighet är slut för den här gången, vilket han inte är jätteroad över. Jag förstår honom eftersom jag tyckte det var lika jobbigt! Har försökt att intala honom att det inte är långt kvar till sommaren men det verkar inte gå in ;) Vi har ju som sagt något jätteroligt att se fram emot :)
 
Det här fick fylla Zacharias påskägg. Det gick att äta men sen fick han ju syn på majskrokarna, vilket är så mycket godare ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback