Äntligen!!

Äntligen börjar jag att känna igen vår lilla kille :) Igår var Sebastian på vårdcentralen där de tog blodprov och halsprov på Zacharias. Proverna visade ingenting som tur var. Inne hos doktorn konstaterades det att han hade en väldigt irriterad och röd hals, orsaken till att han inte velat äta. Han såg även att öronen var svullna och fulla med vätska, han bad oss därför att använda Nezeril för annars kunde han åka på öroninflammation. Och det vill vi verkligen inte!! När jag kom hem från jobbet sov han och sov sedan i över 3 timmar. När han vaknade var han precis som sitt gamla jag :D Underbart! Vi var ute hela eftermiddagen och långt fram på kvällen tillsammans med mormor :) Senare kom även mamma förbi och hälsade på :) Idag och imorgon får han lov att stanna hemma, vågar inte riskera att han åker på något mer nu :S När jag kom hem från jobbet idag hade han varit en stund hemma hos sin gammelmormor. Lekt i sandlådan, gungat och fart omkring :P Vi satt ute ett tag till innan vi gick in och badade av Zacharias :) Han har legat och sovit i 1,5 timme nu ungefär och jag hoppas att han sover fram till imorgon bitti :P Vi hade en väldigt tråkig natt nämligen :(
 
På rasten idag gick jag en sväng på centrumet. Igår så satte jag mig nämligen ute i solen och ville ju då ha ett par shorts på mig. Magen har ju blivit så stor nu att inga av de jag har passar längre, väldigt konstigt ;) Gick därför in på H&M och hittade ett par som jag tyckte dög :P Väl framme vid kassan blev jag glatt överraskad, de var nedsatta 50% ;) Så de kostade endast 75 kr :D Tackar tackar! Så nu kan jag få mig ett par brunbrända ben till sommarn :D
 
Nytt armband, made by me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback