En vanlig höstdag

Fast att hösten har kommit bjuds det på väldigt varma sköna dagar :) Ska väl inte klaga då det inte regnat speciellt mycket heller den sista tiden :) Idag har det varit full fart här hemma :) Plockat och styrt. Sebastian satte upp en rullgardin i Zacharias rum som vi köpte häromdagen. Går ju inte dra upp en av persiennerna och en annan håller på att gå sönder. Är så trött på det så det var riktigt skönt att få upp den! :D Han satte även upp en kort gardinstång ovanför dörren in till köket där vi ska sätta upp en bredare gardinlängd så det blir lite ombonat :) Själv hämtade jag in höst- och vinterskorna och plockade ut sommarskorna. Lite vemodigt men samtidigt mysigt då jag är väldigt förtjust i hösten {så länge solen skiner}. Tycker det är roligt att få klä på sig höstkängorna, skinnjackan och en mysig stor halsduk :P Dock har jag inte tagit på mig de två sistnämnda, men någon dag blir det dags!
 
Cornelia har varit jättesnäll och inte klagat medan mamma och pappa hållt på här hemma. Hon kan hålla sig vaken långa stunder utan att behöva ligga hos mig :) Underbart! Hon älskar både babysittern och babygymmet vilket uppskattas av både mamma och pappa :) När Zacharias kom hem från förskolan gick vi iväg en sväng till centrumet. Jag köpte två baslinnen till mig själv och även ett 2-pack linnen till Cornelia som hon kan ha under klänningar och tunikor så hon slipper bli kall om magen och ryggen :) Hade ju inte mycket sånt efter Zacharias ;) 
 
emeliieottosson@Instagram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback