Long time no see...

Oj oj oj! Nu var det allt för länge sen! Dagarna bara flyger förbi och båda barnen växer och utvecklas väldigt fort för tillfället! Zacharias har börjat härma efter väldigt mycket, försöker säga en massa nya ord och har även lärt sig en hel del nya :) Han är på mycket bättre humör och det märks att han börjat acceptera det att mamma och pappa inte hela tiden kan uppmärksamma honom utan att hans lillasyster också behöver ha sin tid :) På tal om lillasyster så händer det väldigt mycket med henne också som sagt :) Nu är hon med mycket mer och i veckan var vi på BVC för vägning och mätning. Hon är nu 59 cm lång och väger 5060 gram, så hon är en lång och smal liten tjej :) 
 
Annars händer det inte så mycket :) Sebastian har ju börjat jobba igen så nu får jag verkligen känna på hur det är att vara 2-barns mor :D Än så länge har det funkat väldigt bra. Blir väl bättre med tiden när man får in lite rutiner. Framförallt när Cornelia fått lite mer rutiner ;), just nu sover och äter hon på olika tider så man vet aldrig med henne :P
 
Bowlingsäsongen har kommit igång, än så länge blir det inga matcher för mig. Försökte mig på att träna i onsdags och det kändes väl lite sådär. Spelet funkade ju hyfsat men det kändes lite i kroppen att man födde barn för inte så länge sen. Lite småömt så jag kommer ta det väldigt försiktigt första tiden, så får vi se sen hur det blir med match- och tävlingsspel :) Får ett nytt klot i nästa vecka så det ska bli riktigt roligt :D
 
emeliieottosson@Instagram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback