Fem dagar kvar till husleverans!

Färgen på huset har vi diskuterat fram och tillbaka. Sebastian ville jättegärna ha det rött med vita knutar, medan jag gärna ville ha det vitt så som det framställs hos Eksjöhus :P Efter ett tag började vi fundera i banorna att göra det grått... men sen visade jag en färg för Sebastian som också är väldigt fin och som skulle passa vår husmodell. Lindblomsgrön kanske vi kan kalla den ;) Den är grön, men väldigt diskret. Sebastian fastnade för den, så till slut bestämde vi oss för att det var rätt färg för vårt hus. Så på bilden ser ni det hus vi ska bygga och på färgkartan är det nr 7623 som vi förmodligen kommer att välja.  
 
 
Vi åkte förbi tomten som hastigast idag så jag kunde knäppa några kort. De har börjat gjuta plattan och jag kunde tydligt se golvvärmesystemet ;) Om bara fem dagar levereras huset!! På fredag nästa vecka står det uppställt. Det ska bli så otroligt spännande när huset väl börjar ta fart :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback