Idag är det ingen vanlig dag... :P

Nu har vi firat vår första jul som familj :) Julafton spenderades hemma hos mina föräldrar, där även andra släktingar var med :) På juldagen åkte vi till Västerås för att fortsätta firandet med Sebastians familj. Där har vi varit tills idag eller ja, det är ju natt nu så det blir ju igår :P Vi kom hem runt klockan 19:00 igår kväll :)

Blir ett ganska kort inlägg, orkar inte berätta allt som hänt :D Här är en massa kort på det vår lilla kille fick i juklapp :) Vi själva fick en tvålpump från Cultdesign, jag råkade ju ha sönder vår för ett tag sen ;) Blev även en ny micro och presentkort på Hemmabutikerna.

Och jo föresten idag fyller ju jag 26 år :) Hurra för mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback