1:e juni

Idag blir det ett halvtråkigt inlägg från mobilen. Ligger i soffan och har ingen ork till att sätta mig framför datorn. Vi kom nyss hem från bion, vi var och tittade på Baksmällan 2. Den var riktigt rolig :) Trotsade smärtan i halsen helt enkelt. Känner mig fortfarande halvdålig men hoppas slippa undan feber. Har ju morgondagen att ta igen mig på också. Över till något helt annat :) Jag tog ut min navelpiercing förut. De senaste dagarna har nämligen naveln börja vandra utåt och det har gått fort :P Nu är det inte så långt kvar innan magen börjar synas riktigt ordentligt :) Och om två till tre veckor kommer jag att få börja känna det lilla livet där inne!! Det kommer bli så häftigt :D Gud vad jag längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback