"Want to explore the world with you, you're the only reason that I'm here"

Hade en jobbig dag igår.. när jag kom hem kände jag mig fruktansvärt deppig och ledsen. Men det känns betydligt bättre idag. Det var ingen rolig känsla. Mycket som händer som man inte kan påverka.

Idag var jag iväg på ett aerobicspass efter jobbet :D förmodligen mitt första och enda Friskis&Svettis-pass för den här veckan. Slutar jobbet precis de tiderna som de roliga passen börjar :P Sedan har jag haft annat inplanerat. När jag kom hem från träningen fick jag städa det sista eftersom jag ska ha examensfirande imorgon :) Mamma och pappa är gulliga och står för fikat så vi slipper förbereda nått större :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback