Långa, jobbiga dagar

Det har varit ett par långa dagar som passerat. I måndags hade jag stängning, i tisdags hade vi avdelningsmöte direkt efter att jag slutat. Igår hann jag bara hem en snabbis innan det var dags att ta sig till bowlinghallen, vi hade träningsmatch mot Dimico i Nyköping så jag var inte hemma förrän framåt halv elva igår kväll, och idag hade jag öppningstur :P Har haft det jobbigt med humöret igen och gårdagen var inge vidare :( Kändes som jag var på bristningsgränsen... Trodde inte att jag skulle orka med träningmatchen igår då jag kände mig nedstämd, det flimrade i ögonen vilket sedan gjorde att jag fick världens huvudvärk och illamående :S Det släppte som tur var för det var väldigt roligt i Nyköping + att det gick förvånansvärt bra med spelet. Kändes inget obehagligt som det gjorde sist så jag är positiv inför helgens ligapremiär. Men jag tror tyvärr att det bara blir två matchhelger för mig och att jag därefter får gå bakom :( Det är sånt som märks.

Nu ska jag snart ge mig ut i det underbara regnvädret :/ Ett Aerobicspass på F&S väntar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback