Bebisar

Lillkillen och jag har haft en händelserik dag. Vi har varit iväg och träffat 2 av mina gamla klasskamrater från lärarprogrammet. De fick också barn förra året :) En varsin tjej :D Råkade köra fel påvägen dit, men hittade ganska så snabbt tillbaka till rätt väg :P Det är ju sån jag är så :D

Det var riktigt roligt att träffas och Zacharias var väldigt glad, men tyvärr hände en olycka och vi fick låna Moas badbalja och bada av honom lite ;) Det var inte så uppskattat då han var lite ledsen innan jag la i honom där.

Det var så himla gullig när de låg där på filten för Moa skulle verkligen hålla på både Maja och Zacharias :P De var så himla söta tillsammans. Hoppas att vi kommer träffa dom något mer!
Imorgon ska vi hem till syster och Malte. Dit kommer även Carros arbetskamrat som har en liten William. Något äldre än våra, tror han är född i september nån gång :) Bara killar med andra ord och så vi mammor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback