Dissa Mello?!

När det har gått så långt så att man hellre vill rösta på mellanakterna i Melodifestivalen så är det ju något som är fel! Igår tyckte jag att det var katastrofalt dåligt! Först kommer de unga grabbarna i Youngblood och sjunger låten Youngblood som låter nästan precis som Eric Saade's Manboy. Grabbarna flöjs av Maria som är en halvdålig kopia av Sonja Aldén/Shirley Clamp. Mattias från EMD gör bort sig direkt genom att sjunga på svenska! Love generation tyckte jag ändå var hyffsade, men de gick inte ens vidare till omröstningen :/ Carolina Wallin Pérez - behöver jag säga mer??!! Och sen kommer Andreas Johnson och min första tanke är att den här kommer vara bra! Men direkt när låten börjar spelas så känns den så fruktansvärt bekant... Vi sitter här hemma i soffan och försöker komma på vilken låt det är. Vi kom senare fram till, som många andra, att det är Suede med sin The Beatiful Ones...
Molly Sandén ehm, ja den var ju inte superbra direkt men den funka. Bara av att höra namnet så förstod vi att den sista låten inte skulle vara bra, men nog hade vi inte trott att den skulle vara så jäkla dålig. Björn Ranelid står och pratar genom hela låten, knäpper med fingrarna och klappar händerna. Ärligt talat kändes det som ett riktigt skämt och inte nog med det så tog hans sig direkt till final!? Jag får skylla mig själv som tittar på det, men om man ska jämföra förra helgens deltävling med den här så var det ju 1000 ggr bättre förra gången. Då var ju nästan alla låtar bra. Huuuvaligen!

Nog talat om Mello.. idag gick vi på en vääääldigt lång promenad. Sammanlagt, om man räknar bort stoppet hemma hos Micke och Matilda (lillkillen va hungrig) så var vi ute och gick i nästan 2 timmar :) Skönt, men nu är jag helt slut! Har sovit dåligt hela veckan så ikväll måste jag försöka att komma i säng tidigt så lillkillen låter mig sova några timmar :)


Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Har bara en sak att säga om mellon igår: Herrrrrrrregud! :P

2012-02-19 16:48:10
URL: http://mwfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback