Gammelmormor *

Vi lever i himmelriket för tillfället. Vår lilla skruttunge har bjudit oss på ännu en underbar natt, han vakna bara en gång och då klockan 4:00 nästa gång var inte förrän kvart över 8 på morgonen, och han brukar ju vilja gå upp då :D Får bara hoppas att hans kräkande kan sluta nu också ;)

Under dagen har syster varit här med Malte. Vi satt inne en stund och prata innan vi gick ut på en promenad med de små grabbarna och stora grabben Sebastian :P Kom äntligen till biblioteket och hämtade ut gratis boken som alla får i present när de fått barn :) Var även förbi apoteket för att köpa alvedon åt Zacharias, han ska få sina hemska sprutor på torsdag :/ Lika bra att ha värktabletter hemma ifall han skulle få feber... Usch ser inte fram emot de där sprutorna :S Tur att pappa Sebastian är med!!

Nej nu måste jag sätta fart. Tvätten blev klar, har väntat på den. Lillkillen är hemma hos gammelmormor så jag har fått tid till att städa och fixa här hemma. Nu ska tvätten hängas och nästa lass in, sen ska jag hämta min skruttunge :) Imorgon väntas det besök, och de ska stanna i tre dagar! :) Ska bli himla roligt :D

Nu har vi fått korten från graviditetsfotograferingen och på Zacharias,
vet bara inte vart vi ska sätta upp den här tavlan så den får stå på min byrå så länge :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback