Maltes dop

Idag döptes min systerson Malte :) Han skötte sig alldeles förträffligt och var hur glad som helst under hela ceremonin :) Efteråt blev det smörgåstårta och fika. Caroline hade gjort jättefina marsipantårtor. Det var knappt man vågade ta sig en bit :P

Vår lilla skrutt fick stanna hemma med pappa :( Igår kväll när vi skulle gå och lägga oss hade han 39,3 graders feber, imorse hade den gått ner till 37,5 men han äter inte något speciellt och är inte på humör så får väl hoppas att det blir lite bättre imorgon.

Jag fick äran att fotografera under dopet :) Tycker alltid att det är lika nervöst att fota inne i kyrkan. Det är svårt att få till det så att det blir bra, har ju inte den absolut "rätta" utrustningen för att fotografera i halvskumt ljus som det brukar vara i kyrkor :D Tog mitt 50mm's och det fungerade faktiskt rätt så bra. Ska försöka sätta mig och redigera bilderna imorgon. Idag har jag ingen ork ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback