1 september - 1 månad kvar

Idag är det 1:e september, vilket betyder att jag är inne på min sista månad som föräldraledig. Måndagen den 1:e oktober, börjar jag med andra ord att jobba igen. Det är med blandade känslor ska jag villigt erkänna. Det ska naturligtvis bli jätteroligt att få träffa mina kära kollegor och barn {gamla som nya} :) Men samtidigt så är det jobbigt eftersom jag inte kommer vara tillsammans med min lilla pojke lika mycket :( Jag vet att han kommer få det jättebra hemma med sin pappa i ett halvår, skönt att veta när man går till jobbet på morgonen :) Värre blir det väl framåt våren då han ska börja på förskolan :/ Men dit är det långt... eller!? Tiden fram tills nu har ju gått alldeles för fort. Tänkte i januari att "oj så lång tid det är kvar" och "gud vad jag hinner njuta och mysa med min lilla pojke innan det är dags att börja jobba igen". Nu är jag snart där :) Han är ingen liten bebis längre! Även fast han alltid kommer vara min lilla Bäbis :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback